Шубківська сільська рада
Рівненського району Рівненської області

Розрахунок вартирної плати військової частини А2798 по військовому містечку №45 с.Дуби на 2018 рік

None

У зв’язку зі збільшенням витрат на оплату праці, вартості енергоносіїв тазбільшенням витрат на утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, діючі тарифи стали збитковими.

Виходячи з вищевикладеного, військова частина вимушена збільшити тарифи на комунальні послуги з утримання квартирної плати. Розрахунок проекту тарифів проводився згідно Постанови КМ від 01.06.2011 р. №869 та відповідно до економічно обґрунтованих планових витрат, техніко-економічних розрахунків та кошторисів, ставок податків і зборів (обов’язкових платежів) та цін у плановому періоді.

Пропозиції та зауваження надсилати за адресою: 33000,  м. Рівне, військова частина А2798.      Тел.: 227-034.

 

№ п/п

Складові тарифу

Один. виміру

Сума

 

1

Витрати з  технічного обслуговування внутрішньобудинкових мереж

грн.

5,33

2

Витрати з  проведення поточного ремонту

грн.

6,61

3

Витрати з освітлення місць загального користування і підвальних приміщень

грн.

8,78

4

Витрати з прибирання території

грн.

5,50

5

Витрати з прибирання сходових клітин

грн.

10,78

ВСЬОГО

грн.

37,00

 

 

РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ 1м2 ЗАГАЛЬНОЇ ПЛОЩІ:

37,00 / 12 міс. =3,08 грн.

Тариф квартирної плати для населення військового містечка  № 45 становить 3,08 грн.  за 1 м2загальної площі.

 

 

 

Розрахунок

                         собівартості квартирної плати військової частини А2798

по військовому містечку №45

с.Дуби

 

1 Адміністративні витрати – 79578,90 грн.                                                  

  • Заробітна плата (комендант–0,5 бухгалтер-0,5;) – 63086,80 грн.;
  • Нарахування на ЗП 22% - 13879,10 грн.;
  • Разом – 76965,90 грн.

Канцелярські витрати –1260,00 грн.:

- папір А4 10 шт. х 90,00грн. =900,00 грн

- папки скорозшивачі 10 шт. х 6,00 грн. = 60,00 грн.

- зошити , книги обліку, ручки, олівці – 300,00 грн.

  • охорона праці -1353,00 грн.

Всього витрат: 63086,80 грн +13879,10 грн+1260,00 грн+1353,00 грн=79578,90 грн.

Розрахунок накладних витрат:

Н= 79578,90 грн (адміністративні витрати) : 285569,20 грн.(заробітна плата працівників) *100 = 28,00%

 

            Розшифровка скорочень, які застосовуються при розрахунках:

Пз - сумарна загальна площа (зазначена у технічному паспорті житлового будинку);

Оз - заробітна плата;

 Вф - сума єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування; Н - накладні витрати;

М - матеріальні витрати;

 

  1. 2.      Витрати з технічного  обслуговування внутрішньо будинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання у внутрішньо квартирних мережах5,33 грн.
  • Заробітна плата (сантехніка -0,5)– 28482,30 грн.
  • Нарахування 22% - 6266,11 грн.
  • Разом 34748,41 грн.
  • Накладні витрати:

34748,41грн * 28,00% = 9729,55 грн.

 

Всього витрат: 28482,30(Оз) +6266,11(Вф) + 9729,55 (Н) : 8339,57(Пз)  = 5,33 грн. 

 

  1. 3.      Витрати з проведення поточного ремонту6,61 грн.

-         цемент 3000 кг *1,9 грн = 5700,00 грн.

-         розчинник 300,00 грн.

-         фарби різні 2000,00 грн.

-         вапно 250кг * 4,57 грн. = 1142,50 грн.

-         щітки  різні  300,00 грн

-         вентилі різні 3000,00 грн.

-         дошки 4м3*1200,00грн =4800,00 грн.

-         труби різні 50кг*70грн=3500,00 грн.

-         електроматеріали 10000,00 грн.

-         руберойд 20рул.*397,00грн=7940,00 грн.

-         мастика бітумна 100кг*57,50грн=5750,00 грн.

-         скло віконне 6м2*150=900,00 грн.

-         інші матеріали 9779,81грн.

Всього витрат: 55112,31 : 8339,57 (Пз) = 6,61 грн.

 

  1. 4.      Витрати з освітлення місць загального користування і підвальних приміщень8,78 грн.

Во = (Те х Не + Н) : Пз

де Те - тариф на 1 кВт·г  електроенергії; Не - кількість електроенергії, що використовується для освітлення місць загального користування та підвальних приміщень з розрахунку на місяць.

Те = 1,68 за 1 кВт·г;

Не  = кВт·г;

  • Заробітна плата (електромонтера- 0,5)– 34981,60 грн.
  • Нарахування 22% - 7695,95 грн.
  • Разом 42677,55грн.
  • Накладні витрати :

42677,55грн * 28,00% = 11949,71грн.

Всього витрат: Во = (1,68 (Те) х 36492 (Не  )+11949,71 (Нв)): 8339,57 (Пз) = 8,78 грн

 

5.Витрати з прибирання території5,50 грн.

Впт= Вр  : Пз,

Вр = Оз + Вф + Н + М

де Вр - витрати з прибирання прибудинкової території без залучення спеціалізованих машин (механізмів) (ручним способом);

 Пз - сумарна загальна площа (зазначена у технічному паспорті житлового будинку);

Оз - заробітна плата;

 Вф - сума єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування; Н - накладні витрати;

М - матеріальні витрати;

  • Заробітна плата (двірник – 0,5) –25725,20грн.
  • Нарахування 22% - 10022,54 грн.
  • Разом 35747,74 грн.
  • Накладні витрати:

35747,74  * 28,00% = 10009,37 грн.

  • Матеріали – 148,00 грн.

-         віники 12 шт. * 4,00 = 48,00 грн.

-         відра 2 шт. * 50,00 = 100,00 грн.

Вр =25725,20 (Оз) + 10022,54 (Вф)+ 10009,37 (Н)+ 148,00 (М) = 45905,11 грн.

Впт= 45905,11(Вр) : 8339,57(Пз) = 5,50 грн.

           

6. Витрати на прибирання сходових клітин          - 10,78 грн.

Вс= Вр  : Пз,

Вр = Оз + Вф + Н + М

 

  • Заробітна плата (прибиральниці -1.0) – 49864,60 грн.
  • Нарахування 22% - 20045,08грн.
  • Разом 69909,68грн.
  • Накладні витрати:

69909,68 грн. * 28,00/% =19574,71грн.

  • Матеріали – 450,00 грн.

-         віники 5 шт. * 30,00 грн. = 150,00грн.

-         відра 2шт. * 50,00грн = 100,00грн.

-         миючий засіб 200,00грн.

Всього витрат:Вр=49864,60 (Оз) + 20045,08 (Вф) + 19574,71 (Н) + 450,00 (М) = 89934,39 грн.                                                    

 

Вс= 89934,39 (Вр ) : 8339,57 (Пз) = 10,78 грн.

 

 

ВСЬОГО ВИТРАТ на 1 м2 ЗАГАЛЬНОЇ ПЛОЩІ:

 

5,33 + 6,61 + 8,78 + 5,50 + 10,78 = 37,00 грн.

Всього витрат: 37,00 грн.

37,00 грн./ 12міс. = 3,08 грн.