У зв’язку зі збільшенням витрат на оплату праці, вартості енергоносіїв тазбільшенням витрат на утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, діючі тарифи стали збитковими.
Виходячи з вищевикладеного, військова частина вимушена збільшити тарифи на комунальні послуги з утримання квартирної плати. Розрахунок проекту тарифів проводився згідно Постанови КМ від 01.06.2011 р. №869 та відповідно до економічно обґрунтованих планових витрат, техніко-економічних розрахунків та кошторисів, ставок податків і зборів (обов’язкових платежів) та цін у плановому періоді.
Пропозиції та зауваження надсилати за адресою: 33000, м. Рівне, військова частина А2798. Тел.: 227-034.
№ п/п | Складові тарифу | Один. виміру | Сума
|
1 | Витрати з технічного обслуговування внутрішньобудинкових мереж | грн. | 5,33 |
2 | Витрати з проведення поточного ремонту | грн. | 6,61 |
3 | Витрати з освітлення місць загального користування і підвальних приміщень | грн. | 8,78 |
4 | Витрати з прибирання території | грн. | 5,50 |
5 | Витрати з прибирання сходових клітин | грн. | 10,78 |
ВСЬОГО | грн. | 37,00 |
РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ 1м2 ЗАГАЛЬНОЇ ПЛОЩІ:
37,00 / 12 міс. =3,08 грн.
Тариф квартирної плати для населення військового містечка № 45 становить 3,08 грн. за 1 м2загальної площі.
Розрахунок
собівартості квартирної плати військової частини А2798
по військовому містечку №45
с.Дуби
1 Адміністративні витрати – 79578,90 грн.
Канцелярські витрати –1260,00 грн.:
- папір А4 10 шт. х 90,00грн. =900,00 грн
- папки скорозшивачі 10 шт. х 6,00 грн. = 60,00 грн.
- зошити , книги обліку, ручки, олівці – 300,00 грн.
Всього витрат: 63086,80 грн +13879,10 грн+1260,00 грн+1353,00 грн=79578,90 грн.
Розрахунок накладних витрат:
Н= 79578,90 грн (адміністративні витрати) : 285569,20 грн.(заробітна плата працівників) *100 = 28,00%
Розшифровка скорочень, які застосовуються при розрахунках:
Пз - сумарна загальна площа (зазначена у технічному паспорті житлового будинку);
Оз - заробітна плата;
Вф - сума єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування; Н - накладні витрати;
М - матеріальні витрати;
34748,41грн * 28,00% = 9729,55 грн.
Всього витрат: 28482,30(Оз) +6266,11(Вф) + 9729,55 (Н) : 8339,57(Пз) = 5,33 грн.
- цемент 3000 кг *1,9 грн = 5700,00 грн.
- розчинник 300,00 грн.
- фарби різні 2000,00 грн.
- вапно 250кг * 4,57 грн. = 1142,50 грн.
- щітки різні 300,00 грн
- вентилі різні 3000,00 грн.
- дошки 4м3*1200,00грн =4800,00 грн.
- труби різні 50кг*70грн=3500,00 грн.
- електроматеріали 10000,00 грн.
- руберойд 20рул.*397,00грн=7940,00 грн.
- мастика бітумна 100кг*57,50грн=5750,00 грн.
- скло віконне 6м2*150=900,00 грн.
- інші матеріали 9779,81грн.
Всього витрат: 55112,31 : 8339,57 (Пз) = 6,61 грн.
Во = (Те х Не + Н) : Пз
де Те - тариф на 1 кВт·г електроенергії; Не - кількість електроенергії, що використовується для освітлення місць загального користування та підвальних приміщень з розрахунку на місяць.
Те = 1,68 за 1 кВт·г;
Не = кВт·г;
42677,55грн * 28,00% = 11949,71грн.
Всього витрат: Во = (1,68 (Те) х 36492 (Не )+11949,71 (Нв)): 8339,57 (Пз) = 8,78 грн
5.Витрати з прибирання території – 5,50 грн.
Впт= Вр : Пз,
Вр = Оз + Вф + Н + М
де Вр - витрати з прибирання прибудинкової території без залучення спеціалізованих машин (механізмів) (ручним способом);
Пз - сумарна загальна площа (зазначена у технічному паспорті житлового будинку);
Оз - заробітна плата;
Вф - сума єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування; Н - накладні витрати;
М - матеріальні витрати;
35747,74 * 28,00% = 10009,37 грн.
- віники 12 шт. * 4,00 = 48,00 грн.
- відра 2 шт. * 50,00 = 100,00 грн.
Вр =25725,20 (Оз) + 10022,54 (Вф)+ 10009,37 (Н)+ 148,00 (М) = 45905,11 грн.
Впт= 45905,11(Вр) : 8339,57(Пз) = 5,50 грн.
6. Витрати на прибирання сходових клітин - 10,78 грн.
Вс= Вр : Пз,
Вр = Оз + Вф + Н + М
69909,68 грн. * 28,00/% =19574,71грн.
- віники 5 шт. * 30,00 грн. = 150,00грн.
- відра 2шт. * 50,00грн = 100,00грн.
- миючий засіб 200,00грн.
Всього витрат:Вр=49864,60 (Оз) + 20045,08 (Вф) + 19574,71 (Н) + 450,00 (М) = 89934,39 грн.
Вс= 89934,39 (Вр ) : 8339,57 (Пз) = 10,78 грн.
ВСЬОГО ВИТРАТ на 1 м2 ЗАГАЛЬНОЇ ПЛОЩІ:
5,33 + 6,61 + 8,78 + 5,50 + 10,78 = 37,00 грн.
Всього витрат: 37,00 грн.
37,00 грн./ 12міс. = 3,08 грн.